nedräkningen har börjat!

har haft längsta bloggpausen sen jag började skriva... skyller på skolan. och lathet. har som tur är pratat med några av er därhemma under tiden,på skype, telefon o Fb-chatt... gör mig alltid lika glad och kul att hålla sig uppdaterad!

mina köttbullar var en stor hit hos aussiesarna

o nu är allt bokat o bestämt, D följer med mig till sverige! om en månad landar vi på arlanda, hans första besök nånsin i sverige, ska bli superkul! är så jäkla glad att det har löst sig, det var mycket om och men ett tag, visste inte om han skulle våga ta steget och resa med mig tvärs över jordklotet....eller göra slut, typ. men det har löst sig till det bästa och jag är lycklig!
men så TYPISKT att jag både missar annas o carros 50-årsfest, och carolojnen som precis åkt till us and a innnan  vi kommer hem...AAAARGH!!
men midsommar ska firas med buller och bång. och är ju fortfarande hemma när carro kommer tillbaka från trippen. har så mycket jag vill göra och visa honom hemma.. hur ska tiden räcka till!? men mest av allt vill jag ju hänga med er förstås. bada, sola, dricka vin, grilla, njuta av svensk sommar.
ska försöka göra det mesta av sista månaden i sydney. blir ingen resa till västkusten tyvärr, biljetterna är SVINDYRA. så perth får det bli nån annan gång. har planer på att åka till blue mountains, den stora nationalparken några timmar härifrån. vore coolt att klättra på harbour bridge med, eller sydney tower, vilket är dubbelt så högt, man går ut på en plattform med glasgolv...låter sjukt läskigt men älskar att utmana mig med sånt jag egentligen är för skraj för! kanske en sista tur till stranden, försöka mig på lite mer surf. lyckades komma upp på brädan sist, betongkepsen till trots!!
NU, tillbaka till min analys av 'Gökboet'. och handla toapapper. för mycket kaffe imorse....JIIIZ!
älskar er.
Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0