JORÅSÅATT

hur mår ni där hemma? jag mår riktigt bra just nu, full med energi och känner mig som ung på nytt! vi kör en detox och är inne på tredje dagen nu, man käkar grönsaker och brunt ris i 4 dar, sen lägger man till lite kyckling/kalkon de nästföljande 4..sen får man äta hamburgare. socker är förbjudet!! jag vet att jag inte behöver banta men det är bara skönt att rensa ut alla gifter ur kroppen. vi har käkat så sjukt mycket godis på sistone, så vi behövde sätta stopp. och jag kan inte bara äta några chokladbitar, jag äter ALLT på en gång! så det enda som funkar för mig är ett totalförbud. har inte känt av nån huvudvärk eller grinigt humör än...men det kanske kommer...BEWARE!
ska köra klättervägg ikväll och sen skivstång imorgon, jag fattar inte att jag levt så onyttigt i flera år..
det är sjukt skönt att må bra och inte ständigt gnälla över hur jag ser ut. nu gör jag iallafall nåt åt det.

helgen var fullt ös med world bar fredag, stranden och pubgolf lördag och fika i the rocks samt musikal på söndag.
känner verkligen hur mycket jag saknade ett socialt liv när jag jobbade 50 timmar i veckan... hur pallar man? antar att jobbarkompisarna och kunderna blir ens sociala liv, men jag föredrar detta..

och igår kväll gick vi på millencolin, återupplevde tonårsminnen, svettades, skrek och hoppade runt med 1000 halvnakna karlar... inte illa!

nu tillbaka till USA's kultur och invandring. upptäckte nyss att jag ska ha läst ut en roman på 200 sidor tills på fredag..JEEEEZUS!
true blood är ju så mycket mera lockande....

älskar er.
Kakan

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag får sweeet, sweeeeeet flashbacks av Millencolin! Vill också!

2011-03-02 @ 09:16:12
URL: http://lindawir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0