TRÄNINGSVÄRK

tro't eller ej..men jag har varit på gymmet 3 dar i rad!
jag o kristy peppar varann, så att när vädret blir bättre är vi heta på playan.
favoriten är body combat... hade aldrig provat tidigare men det är verkligen skitkul! slogs mot osynliga ninjor i en timme, sparkade karatekickar och hoppade runt. skrattade hela tiden för jag måste sett helt galen ut! har nog aldrig varit så svettig i hela mitt liv. ikväll ska vi spinna, o imorrn body pump...
ni kommer inte känna igen mig när jag kommer hem i sommar!
eller inte... det billiga vinet och glassen och all underbar take-away sätter väl sina spår...





"våran" trädgård

det var festival i sydney i helgen! jag, kristy och dan begav oss ut på stan, men det var sjukt svårt att ta sig nånstans. trashade tonåringar överallt som vinglade runt...
några band spelade men vi hittade inget vi gillade, så beslöt oss för att köpa lite vin o öl och sätta oss i en park! hann väl sitta där i en halvtimme innan säkerhetsvakerna kom fram tillm oss och beslagtog flarrorna... vi kände oss som 16-åringar! trodde australien var ganska chill med lagar och att dricka offentligt, alla hänger ju på stranden o i parkerna på kvällarna, men ICKE.
blev en pub resten  av kvällen! vår favoritbar heter World Bar, där dricker man cocktails ur tekannor, super fun.
många heta backpackers som hänger där också, med betoning på svennar, engelsmän och irländare. gammon i mängder.
en hälsning till mamma och pappa:
dan är 26 år, jobbar som ljudtekniker på events och konserter. har inte sett hans senaste kontoutdrag men han tjänar nog rätt så bra! han bor med sin bror och dennes flickvän och en katt. han kör en skoda och är tidigare ostraffad.




nu blir det en sen lunch och sen iväg och hurta igen!
solen skiner nu,har inte regnat på 2 dagar!
sjukt lättad att det inte är översvämningar här som i queensland....stackars människor.
hoppas ni alla mår bra,
saknar er!
Pussar! Kakan

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll(här i Sverige)!

Det låter OK!

Pappa tycker om att han kör SKODA!

Love you

2011-01-12 @ 22:49:00
Postat av: Anonym

Kakan! Det låter helt fantastiskt där borta. Och vad fint det ser ut på bilderna. Får ett ett sånt där sug i magen när man längtar bort extremt mycket. Skulle vilja komma och hälsa på! Väntar med spänning på fortsättningen med Dan. ;) Och jag älskar att du har börjat blogga..är en riktigt bloggnörd, även om jag inte har någon själv! Love you, puss Sara

2011-01-15 @ 12:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0