tomtebloss och cocktails!

gott nytt 2011, hoppas det blev en kväll att minnas..(??)
för ovanlighetens skull minns jag både förra årets sista timmar och nya årets första!
nån gång ska man väl växa upp...

nyårsafton var bra från början till start! började med sovmorgon. kristy stackaren knegade, så jag och steph gick till lokala poolen, solade och badade lite. gick vilse på vägen hem, eftersom ingen av oss har nåt lokalsinne att skryta med... hemma så sent så vi fick stressa för att göra oss klara! vi hade planerat att se se fyrverkerierna vid circular key, där operahuset ligger och man har utsikt över harbour bridge där de skjuter upp nyårsraketerna. det blir fullt vid 4 på eftermiddagen, så det gällde att hinna dit innan de stänger grindarna!
springer runt som en transa i höga klackar, partysminkning och klänning mitt i eftermiddagssolen.... men vi kom in som några av de sista. PUH!
myste i solen, sen gick vi och såg en film gratis eftersom kirsty jobbar på en bio i circular key. love and other drugs... jake gyllenhaal är MUMS! ojojoj vilken gammon där. synd att de visade mer av anne hathaways boobies än hans sexpack.
fyrverkerier vid 9, sen knytis och drinkar i plastmuggar! bion var stängd så vi hade hela stället, med bar och allt för oss själva! skitkul!
tolvslaget var ballt, fullt med folk överallt och de grymmaste fyrverkerierna jag sett! vi hade tomtebloss och hoppade runt och skrek!
bjöd in lite random folk efter folkslaget... drack mer på bion och sen begav vi oss ut till nån klubb.
många vodka redbull och rihanna-låtar senare stupade jag i säng vid 6... riktigt nöjd med kvällen dock.

1 januari tillbringades med film och hemkörd kinamat...
ikväll blir det drinkar på paddington, ska inviga mina nya klackisar.
puss på er!
Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0