strandhäng



kristy och steph jobbar måndag - fredag... så denna veckan har jag träffat dan varje dag.. åkt till olika stränder; manley, dee why och nån mer jag inte kommer ihåg namnet på.
han har bil så det är sjukt mycket lättare att ta sig till stranden då, med tåg o buss tar det över en timme härifrån vårt hus.



är verkligen jättekul att hänga med dan igen! en av de roligaste och sötaste killar jag känner. lärde känna honom i edinburgh för mer än 2 år sedan. har hållit kontakten på fejjan och mötts upp några gånger, varav en var en ren slump! var i skottland 3 dagar när jag var på väg hem från kanada och gick förbi oz bar för att säga hej till mina gamla jobbarkompisar... och vem av alla människor sitter utanför med en pint??!!
det är det värsta med att resa och träffa folk från andra ställen... om man tycker mycket om dem är det så jäkla jobbigt att säga hejdå. och varför bor de på andra sidan jorden? hur många år kommer det dröja innan jag får träffa dem igen? men nu är jag här och gillar att umgås med honom, vi får väl se vad som händer...


jag känner iallafall att mitt humör förändrats, fokuserar mer på saker som gör mig glad, och trivs bra just nu. tar varje dag som den kommer lite mer. orkar inte planera så mycket inför framtiden, eller ständigt oroa mig för saker. det som hänt, har hänt och det är inget jag kan göra åt saken. ska försöka så gott jag kan att vara positiv i år! vara snäll mot mig själv och de omkring mig. tror definitivt 2011 kommer bli sjukt bra...
Puss! Kakan

Kommentarer
Postat av: vapnis

hahaha det va väl det ja visste min kära vän! inget plugg i svedala för din del i år! housewife of australia next =)

pusss puss puss från carolojnen!

2011-01-08 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0