i'm back!

hade sommaruppehall pa bloggen.

hade ju nojet att fa umgas med er mina kara, den lilla skaran som laser denna blogg :)




fran att vara arbetssokande jobar vi bada mer an heltid nu, ganska hektiskt!
måndag till söndag i förra veckan knegade jag mer an 40 timmar i cocktailbaren jag jobbar på (pitcher och piano) och i en butik som säljer klockor.de driver också en butik bredvid som har supersnygga väskor och smycken, alla tjejers drom!

dan jobbar på ett AV-företag på ett 3 månaders kontrakt så han kommer tjäna bra med pengar! mer for mig att shoppa for...hehe.

Jag har en arbetsintervju pa American Express imorrn, riktigt kontorsjobb på deras kundtjänst. det handlar om service till svenska företag och kunder, så endast svenskar kan soka ....hoppas jag har en chans. tydligen finns  det massor av svenskar i Brighton, men jag har inte träffat någon än! vore skont att jobba dagtid eftersom Dan arbetar 9-5 och jag manga nätter .. har knappt traffats pa 2 veckor!

men jag älskar verkligen Brighton .. så många söta butiker, barer och pubar. vi hyr en lagenhet mitt i stan ovanpå en butik, hyresvarden ar en tokig gammal hippietant.

bilder kommer snart.



karlek /kakan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0