tisdag...lite bättre än måndag

har suttit på soffan hela dan, har massor skolarbete att göra men får ingenting gjort! har druckit 3 koppar kaffe och käkat minst 5 frozen youghurt...MUMS! vi köper småförpackningar yoghurt och trycker in i vår lilla mini-frys, det är så jäkla gott... bra när man vill ha glass eller godis men inte pallar gå över vägen till coles..

roliga nyheter: sonja kommer hit nästa vecka! den finska tjejen jag bodde med i edinburgh ska bo med oss i en vecka. dan har semester, och sen kommer påsken, så kan tänka mig att det kommer bli en hel del ferre! sonja har bott i melbourne sen januari, men hennes pengar börjar ta slut,det är dåligt med jobb där, så hon har fått för sig att åka upp till queensland och plocka frukt. stackars barn.... hoppas hon överlever vistelsen som trailer eller tent-trash. vi plockade ju frukt 10 dar i sträck, har nog aldrig haft så ont i kroppen i hela mitt liv! så, ska bli skitkul att hänga med sonja, men måste få allt arbete gjort denna veckan istället! -sliter mitt hår-

på tal om hår.... här kommer mitt senaste färgexperiment... blont eller ginger, det är frågan? jag gillar det iallafall, känns lite somrigt sådär. ska försöka lägga i några fler blonda slingor för att få bort det orangea. vad tycks? :)

ser fram emot en campingtripp i helgen med dan! nu när han har ledigt, och det fortfarande är hyfsat fint väder, ska vi åka på roadtrip, käka ravioli på burk och kanske vakna up nånstans bland kängurur (hoppas) eller spindlar (hoppas inte)

längtar efter er.
from Kakan with löööööv

Kommentarer
Postat av: Moder

LÅTER MYSIGT MED CAMPING! LITE NOSTALGI!

FIN FÄRG PÅ HÅRET!

LÄNGTAR EFTER DIG OCH SOMMAR!

KRAMAR



2011-04-13 @ 11:29:21
Postat av: Lannia

Låter fantastikt, men man vill ju ha med fritösen och minste ett par gram för att ska lira. Eller det kanske bara är jag.

2011-04-15 @ 15:46:37
URL: http://hotell-hallstahammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0