glad påsk älsklingar!

hoppas ni har fått påskägg fulla med godis. jag har proppat i mig hela dan! MUUUMS. sonja är på besök hos oss  en vecka, så mycket sightseeing och party blir det. igår var vi på the ivy, sydney's mest posha klubb, uppe på en rooftop med grym utsikt, pool, skjortsnubbar och skumpa. häftigt! bilder kommer....passade ju inte in alls, men vi hoppade runt och fulade oss som vanligt, tills vi tröttnade och gick till en pub istället. dan är i adelaide och hälsar på sin pappa några dar, så saknar honom såklart.. imorrn är vi bjudna till kristy's mamma på påskmiddag, DUBBELMUMS.
längre uppdatering snart, nu måste jag avsluta min skoluppgift, deadline om 10 timmar...urk.
saknar er!
Puss Kakan

Kommentarer
Postat av: Carolojnen

Dags för uppdatering snart??? :) pussen

2011-05-16 @ 09:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0