en sån där måndag...

.........allt känns ganska piss. hade en kul helg dock, med utgång fre+lör, strandhäng, pizza o öl med dan.. så jag kan inte klaga.  gick o lade mig 4 på söndagseftermiddagen och sov ända till kl 9 måndag morgon = 17 timmar. inte normalt! och känner mig fortfarande trött. jag måste ta mig ut ur huset och köpa några böcker till litteraturstudierna, måste läsa en roman i veckan känns det som......SUCK! jag gillar att läsa men bara när jag får göra det i min takt, och välja bok själv. solen skiner ute, men jag pallar inte att gå ut. är väl alltid så vill bara ligga här udner mitt täcke och sura. har fått betyg på kultur och grammatik nu, två fjärdedelar av kursen. fick betyg B i båda, vilket är helt ok. eller, det är BRA, men jag hade hellre haft A såklart. aldrig nöjd............
efter en lång helg med chill och massa pizza, öl och vin..det känns så jobbigt att ta sig i kragen igen, tillbaka till gymmet och nyttiga vanor ....vet att det är värt det efteråt.. men just nu vill jag ha chips och godis till frukost, men en stor sötsliskig iskaffe och donuts!!!
puss puss.
Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0