tyckte det var på tiden att skaffa mig en blogg

cirka ett decennium efter alla andra har jag blivit med blogg.

inte för att jag tänker starta några intressanta debatter eller lägga upp bilder på "dagens outfit" jag dör hellre...
utan mest för att er jag bryr mig om där hemma kan få en uppdatering då och då vad jag har för mig!
minns alla gånger jag suttit på ett svettigt internetcafé nånstans o försökt skriva resedagbok medan modemet låter PIIIP...PIIIP..BRRRrrRRR, ett foto tar 100 år att lägga upp o sen dör skiten plötsligt. "SOLLY, no can miss!"'
så jag tänkte bara lägga upp lite bilder o skriva dagbok härifrån australien, om jag gillar det kanske jag fortsätter när jag kommer hem med.

Kakan


Kommentarer
Postat av: linda

ääääntligen!!

2010-12-30 @ 12:57:12
URL: http://lindawir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0